Tampereen Teatterikesän hallituksen uusi puheenjohtaja on Reino Bragge

1.2.2018

Tampereen Teatterikesä ry:n hallitus on järjestäytymiskokouksessaan 31.1.2018 valinnut puheenjohtajakseen vuodelle 2018 Tampereen Teatterin johtajan Reino Braggen. Bragge on järjestyksessään kuudes Teatterikesän hallituksen puheenjohtaja. Varapuheenjohtajaksi valittiin Tampereen Työväen Teatterin johtaja Maarit Pyökäri.

Festivaalin hallitukseen kuuluvat edellä mainittujen lisäksi jäsenjärjestöjen edustajina teatterityön professori Pauliina Hulkko, teatterinjohtaja Panu Raipia ja näyttelijä Pentti Helin. Tampereen kaupunginhallituksen nimeämät edustajat ovat toimittaja Mikko Närhi, yhteisöpäällikkö Jarmo Puskala, kunnallisneuvos Irja Tulonen, tuotespesialisti Joni Lehtimäki sekä uusina jäseninä näyttelijä-laulaja Aku-Paulus Sajakorpi ja kulttuurituotannon lehtori Jussi Kareinen.

Festivaalin 50-vuotisjuhlavuoden Pääohjelmisto julkistetaan toukokuun alussa

Vuonna 1968 perustettu Tampereen Teatterikesä viettää tänä vuonna 50-vuotisjuhlia. Festivaalin Pääohjelmiston suunnittelu on parhaillaan käynnissä. Esitysvalinnoista vastaa taiteellinen johtoryhmä, Miko Jaakkola, Hilkka-Liisa Iivanainen ja Aleksis Meaney, yhdessä toiminnanjohtaja Hanna Rosendahlin kanssa. Esitysvalinnat julkistetaan tiedotustilaisuudessa 4. toukokuuta. Samalla julkistetaan myös Ohjelmateltan esitykset.

Tampereen 50. Teatterikesä järjestetään 6.–12. elokuuta.

Toiminnanjohtaja Hanna Rosendahl, p. 040 5944 600
Tiedotus- ja markkinointivastaava Tiina Hurskainen, p. 040 8655 852